Adeline schreef:
In belgië wordt fenasteride niet vergoed en wordt inderdaad van proscar gemaakt en ieder jaar bloedonderzoek.Het produkt dat ik vroeger gebruikte-Aacefemine-is iets minder mensvriendelijk en ben er moeten mee stoppen van arts gezien negatieve neveneffekten=,verhoogde suikerspiegel en slechte cholesterol,verhoogde bloeddruk en nog een paar kleine niet positieve nevenwerkingen en elke drie maanden bloedonderzoek.Enige voordeel van die Aacefemine is lichte borsten vorming.Maar hoe iemand reageert op gelijk welke medikatie verschilt van mens tot mens.Maar in elk geval werk altijd via een huisarts minstens.
Wat ik begrepen heb ligt het in Nederland aan de huisarts, Proscar vergoedt men daar voor prostaat problemen.
Met andere woorden je moet daar dus een huisarts hebben, die het niet zo nauw neemt met de regeltjes,...

Maar ik kende Aacefemine niet, waarschijnlijk is het niet meer zo populair of misschien zelfs al van de markt...
femke1989 schreef:
jah das waar maar ik vind als ik dan toch een meid wil worden datk dan voor de harde pijn moet gaan .
bedoel daar mee dat ik ( hoewel het niet gezond is ) Androcur of iets anders omdat dit toch je lichaams beharing weg doet zoals bil haar en zo ? . en dan zou ik ook kiezen voor zo van die pleisters , hoewel dit allemaal niet gezond is zie ik ook een arts dit niet voor schrijven ! daar voor heb ik band ik kan wel naar een arts gaan ? maar die gaat niets kunnen doen denk ik
groetjes !!
Sorry hoor maar elke post van je, is een halve puzzel. Daarbij komt ook nog eens het woordgebruik, waarvan ik dan denk uhm....
Verder is me ook iets anders opgevallen, zelf weet ik heel goed wat ik slik en hoeveel. Nee ik weet niet wat ik er van moet denken....
femke1989 schreef:
ik neem nu een voeding s supplement ( bio hop ) gewoonweg voor wanhoopsdaad omdat ik ten einde raad was , maar er is nog niets verandert , ben nu zon 2 maande 4 hop caps aant nemen
femke1989 schreef:
de pil heb ik nog geen maand genomen , wist gewoon dat het fout was dusja , hop heb ik denk ik 3 maande genomen elke dag 3 stuks ! bah werd er gewoon opgezwollen van , bedoel men buik dan wel .
En bij de "buren" (travestie.org) heb je een topic geopend:
werkt hop nu ja of nee ??
femke1989 schreef:
gewone Bio hop ( is van hop kegels ofzo iets ) ? moet wel zeggen dat ik een klein klein beetje borstjes heb maar dit is meer door uih jah ( vet ) . ik neem nu elke dag minstens 1 a 3 ! al zon 2 goeie maanden , maar nog steeds merk ik niets dus ofwel licht het aan mij .... ofwel werkt dit niet ...
femke1989 schreef:
ahja mijn vriendin neemt de pîll ( mercilon denk ik ) ik ga dit echter niet nemen !! eh maar stel nu als je de pill neemt krijg je dan ook borsten ?en zachter velletje en mooier ronder gezichtje ? ? ik ga dit echt niet nemen !!! maar het is een vraagje !
Het enige advies is, denk goed na wat je doet en begin niet in je eentje aan hormonen.
Ga naar een hulp groep, een psycholoog of andere hulpverlener, ik heb namelijk het idee dat je er zelf niet snel uit zult komen...