Verander lettergrootte

Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 3 van 3   [ 38 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: nieuw hier ! lang verhaal !
BerichtGeplaatst: 22 feb 2010, 10:40 
Regelmatige bezoeker

In belgië wordt fenasteride niet vergoed en wordt inderdaad van proscar gemaakt en ieder jaar bloedonderzoek.Het produkt dat ik vroeger gebruikte-Aacefemine-is iets minder mensvriendelijk en ben er moeten mee stoppen van arts gezien negatieve neveneffekten=,verhoogde suikerspiegel en slechte cholesterol,verhoogde bloeddruk en nog een paar kleine niet positieve nevenwerkingen en elke drie maanden bloedonderzoek.Enige voordeel van die Aacefemine is lichte borsten vorming.Maar hoe iemand reageert op gelijk welke medikatie verschilt van mens tot mens.Maar in elk geval werk altijd via een huisarts minstens. :wink:

Groetjes Adeline

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 22 feb 2010, 14:16 
Even rondneuzen

jah das waar maar ik vind als ik dan toch een meid wil worden datk dan voor de harde pijn moet gaan .
bedoel daar mee dat ik ( hoewel het niet gezond is ) Androcur of iets anders omdat dit toch je lichaams beharing weg doet zoals bil haar en zo ? . en dan zou ik ook kiezen voor zo van die pleisters , hoewel dit allemaal niet gezond is zie ik ook een arts dit niet voor schrijven ! daar voor heb ik band ik kan wel naar een arts gaan ? maar die gaat niets kunnen doen denk ik
groetjes !!

bedankt eh ! :D

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 22 feb 2010, 21:48 
Forum liefhebber

femke1989 schreef:
en hoe gaat het te werk zonder een psych.. ?
en hoe kom je dan bij wijze van spreke aan die hormonen?
sorry maar ik heb echt de moed niet om naar zo een bijeenkomst te komen ! ben (daar ) nog niet echt klaar voor bedoel ik wil wel als Meisje buiten komen , maar niet als halve man /vrouw , bedoel kwa uiterlijk lijk ik nu nog op een man (spijtig) pffff vind het allemaal zo verwarrend !!!!! omg !!! was ik maar als vrouw geboren !!!!

groetjes !!

Dit snap ik nu niet zo goed Femke: je zegt dat je voor zoveel schrik hebt, maar het belangrijkste
dat je hebt - je gezondheid - zou je direct op het spel zetten om toch maar zo snel mogelijk te
gaan. Volg gewoon de weg die je verwacht wordt te volgen, dat geeft je ook de tijd om na te
denken en zeker te zijn dat je goed bezig bent. Je bent nog zo jong, heb toch dat beetje geduld -
het gaat om de rest van je leven!

Liefs,
Marleen

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 22 feb 2010, 21:50 
Forum liefhebber

femke1989 schreef:
jah das waar maar ik vind als ik dan toch een meid wil worden datk dan voor de harde pijn moet gaan .
bedoel daar mee dat ik ( hoewel het niet gezond is ) Androcur of iets anders omdat dit toch je lichaams beharing weg doet zoals bil haar en zo ? . en dan zou ik ook kiezen voor zo van die pleisters , hoewel dit allemaal niet gezond is zie ik ook een arts dit niet voor schrijven ! daar voor heb ik band ik kan wel naar een arts gaan ? maar die gaat niets kunnen doen denk ik
groetjes !!

bedankt eh ! :D

Femke,

Androcur heeft als mogelijk neveneffect dat de lichaamsbeharing vermindert. Maar erop rekenen dat dit
een wondermiddel is zou ik niet doen. Dan kun je beter gaan laseren, en zelfs dat werkt niet bij iedereen.

Liefs,
Marleen

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 22 feb 2010, 22:05 
Even rondneuzen

jah sorry ,

ik zou idd men leven willen op het spel zetten . ik als het dan moest fout lopen dan voel ik ook niets meer bedoel dat ik dan ook niet meer moet rond lopen in men mannen lichaam en wie weet kan ik nog terug komen als vrouw ! :-) sorry ik zie het nogal raar in

Wel heb je gelijk ik zal geduld leren moete hebben dit gaat niet op 1.2.3 !
ik ga mijn best allesins doen !

groetjes

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 22 feb 2010, 22:51 
Adeline schreef:
In belgië wordt fenasteride niet vergoed en wordt inderdaad van proscar gemaakt en ieder jaar bloedonderzoek.Het produkt dat ik vroeger gebruikte-Aacefemine-is iets minder mensvriendelijk en ben er moeten mee stoppen van arts gezien negatieve neveneffekten=,verhoogde suikerspiegel en slechte cholesterol,verhoogde bloeddruk en nog een paar kleine niet positieve nevenwerkingen en elke drie maanden bloedonderzoek.Enige voordeel van die Aacefemine is lichte borsten vorming.Maar hoe iemand reageert op gelijk welke medikatie verschilt van mens tot mens.Maar in elk geval werk altijd via een huisarts minstens. :wink:

Wat ik begrepen heb ligt het in Nederland aan de huisarts, Proscar vergoedt men daar voor prostaat problemen.
Met andere woorden je moet daar dus een huisarts hebben, die het niet zo nauw neemt met de regeltjes,... ;)
Maar ik kende Aacefemine niet, waarschijnlijk is het niet meer zo populair of misschien zelfs al van de markt...

femke1989 schreef:
groetjes !!

Sorry hoor maar elke post van je, is een halve puzzel. Daarbij komt ook nog eens het woordgebruik, waarvan ik dan denk uhm.... :?
Verder is me ook iets anders opgevallen, zelf weet ik heel goed wat ik slik en hoeveel. Nee ik weet niet wat ik er van moet denken.... :roll:

femke1989 schreef:
ik neem nu een voeding s supplement ( bio hop ) gewoonweg voor wanhoopsdaad omdat ik ten einde raad was , maar er is nog niets verandert , ben nu zon 2 maande 4 hop caps aant nemen

femke1989 schreef:
de pil heb ik nog geen maand genomen , wist gewoon dat het fout was dusja , hop heb ik denk ik 3 maande genomen elke dag 3 stuks ! bah werd er gewoon opgezwollen van , bedoel men buik dan wel .

En bij de "buren" (travestie.org) heb je een topic geopend: werkt hop nu ja of nee ??

femke1989 schreef:
gewone Bio hop ( is van hop kegels ofzo iets ) ? moet wel zeggen dat ik een klein klein beetje borstjes heb maar dit is meer door uih jah ( vet ) . ik neem nu elke dag minstens 1 a 3 ! al zon 2 goeie maanden , maar nog steeds merk ik niets dus ofwel licht het aan mij .... ofwel werkt dit niet ...

femke1989 schreef:
ahja mijn vriendin neemt de pîll ( mercilon denk ik ) ik ga dit echter niet nemen !! eh maar stel nu als je de pill neemt krijg je dan ook borsten ?en zachter velletje en mooier ronder gezichtje ? ? ik ga dit echt niet nemen !!! maar het is een vraagje !

Het enige advies is, denk goed na wat je doet en begin niet in je eentje aan hormonen.
Ga naar een hulp groep, een psycholoog of andere hulpverlener, ik heb namelijk het idee dat je er zelf niet snel uit zult komen...

BerichtGeplaatst: 22 feb 2010, 23:05 
Even rondneuzen

jah sorry voor men woorden en verhalen !!

sorry van die bizarre woorden en verhalen , wist zelf niet hoe of wat ik moest doen dusja , maar ben wel blij dat ik met jullie heb gesproken ! nu heb ik ten minste wat duidelijkheid ! en weet ik wat me te doen staat ! dus sorry van die halve puzzels !

wat dat onderwerp betreft van die hop ! dat was omdat ik niet wist dat dit forum bestond , ! maar heb echt die hop korrels ingenomen en ben er echt niet van te spreken ! dit helpt voor geen meter vind ik ! dusja verloren moeite dus voor niets geweest ,

en hexley echt wel bedankt !! ik zie dat je al heel wat ervaring hebt !
ik hoop datk idd is heeeel goed kan na denken over mezelf en over mijn omgeving !
moet tenslotte in een andere wereld gaan leven en zo ,

ik hoop in ieder geval dat alles goed komt met mij ! en ook met jullie dat jullie nog lang mogen gelukkig zijn !!!

groetjes !!

wss is het woensdag avond voor mij D-day ( dus dat ik het ga vertellen tegen men moeder ) dus finger crost !!

Profiel E-mail  

Berichttitel: wow !! effe stond mijn wereld stil !!
BerichtGeplaatst: 24 feb 2010, 22:43 
Even rondneuzen

heykes ,

zoals ik eerder al zij was het vandaag D-day voor mij !

ben dus deze avond gaan lopen met men moeder zoals ik zij , in het begin wist ik echt niet wat doen ,,, ( ben echt zo een domme twijfelaar !!! ) vervolgens ben ik dan met haar bij ons in het bos aan gekomen waar ik zij van , in de week op tv op koppen was een docu van een man die een vrouw was en een vrouw die man was ... nu jah heb het niet direckt durven vertellen , ...
na een tijdje lopen dacht ik nu NU moet ik !!! nuuuu , en die nu was er wel degelijk !!! ik grabbelde al mijn moed bij elkaar en ups !!! het was er uit !!!! ............

haar reactie was ?? was ...... was???

gewoon ?:s ze zij als jij je niet goed voelt is dat zo maar ik wil dat jij je goed voelt .... na een enige tijd praten zij ik dat ik altijd al mijn zus had willen zijn , ik zij tegen haar heb je dat nooit zien aan komen dan? waarop zij zij :d ja ik en pa dachten eigenlijk dat je homo was ! en ook het fijt dat je vriendin eigenlijk (gewoon is ) en dat je vele beter kan kon krijgen vonde we ook raar ( ze bedoelde haar uiterlijk wat niet mooi was eigenlijk maar kom ) .oohh het was een droom gewoon !! et kan niet ben er niet goed van ze was echt positief !!! ze zij eerst zo van kan je dan niet borsten kweken met spieren !! waarop ik zij ja en dan een bh aan doen zeker ? ze is wel bang ze zij direckt dat het een zwaar leven is en dat ik wss hier zal moeten verhuizen omdat er veel mense ons kennen , maar daar na zij ze al snel , och onze bakker hier is ook een travestie die savonds een meisje word , ze zij ook waarom ik dit dan niet savonds deed , ik zij nee ik wil een meisje met echte borste zijn en mooie haren en een zachte huid , 1 ding zij ze denk er nog eens over na ! denk over hoe zwaar het is en je vrienden en vriendinnen , ze vond het wel niet leuk dat ik nog een vriendin had omdat ik ze bij wijze van spreke aan het lijntje hou ! en jah die ga ik zowieso verliezen :( spijtig

eigenlijk kwam het er op neer dat ik :
nog eens goed moest na denken
eventuweel een pygiater gaan zoeken
mijn opleiding moet gaan volgen en mss dat ik dan terug verander ( aluwel dat dit niet zal zijn denk ik )
dat ik ook moest denke aan de negatieve kante zoals nieuwe vrienden zoeken , werk , reltaite enzo ...

sorry voor een verwarde uitleg !! maar ik ben zo blij !!! dat het van me af is !! men moeder weet het !!!
ik ga allesins naar een pyhiater gaan . groetjes !!!

ben echt over men toeren !! chihhh ! ik moet leren me niet zo aan te stellen het is tenslotte nog maar het begin , zo is het nu ook nu denk ik dat ik al direckt naar een pyhgiater mag en aan hormonen kan beginnen , das dus echt niet !!!

is er iemand van belgie die via een phygiater hormonen krijgt of dokter ( dus zonder genderteam ) s een vraagje ..

groetjes !!

femke !!!

Profiel E-mail  

Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 3 van 3   [ 38 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3