|
hierop wil ik toch effe reageren
ik kan er wel inkomen dat het best mogelijk is om infzctie op te lopen als die make up 15 jaar overtijd gaat zoals in de titel van het aangegeven artikel
maar hier zijn enkele simpele dingen om dat enigzins sterk te verminderen ik bewaar mijn make up nooit in de badkamer , vanwege hogere vochtigheid kan er idd bacterieen hun thuis in vinden , dus een koele plaats is aangewezen
het gebruik van sponsjes en dergelijke gaan bij mij om de twee a drie beurten in heet water voor een wasbeurt en na dit een drietal keer zo te hebben gereinigt gaan zij onherroepelijk de vuilbak in dus tijdig wassen van sponjes en dergelijke is aangewezen
voor hen die zich nog moeten scheren lichaam en of intiem , mijn systeem is ik heb voorelk een appart mesje , in feite dus drie , aangezicht , lichaam , intiem . wat de borstel betreft twee hier hoor en lees ik hier op andere locatie's in dit forum dat sommige last hebben van iritatie na het scheren , zeker meer voorkomend is het intieme scheren hier heb ik weinig last van maar zorg hier voor een goede hygienische toestand we kunnen de vraag stellen , is het hete scheerwater voldoende om bvb alle bacterieen te doden hier heb ik mijn twijfels over , maar een zeer eenvoudige oplossing ik heb twee kleinzoons maar deze zijn reeds lang van de papfles af , wat heeft dat er nu mee te maken zal jij je afvragen , wel alles , de moeders gebruiken een klein toestelletje om fopspeen en papflessen met hun tuuters te steriliseren dat toestelletje is dus een aangewezen apperaatje om alle scheermesjes en borsteltjes als bepaalde make up toebehoren op een eenvoudige en snelle manier te ontsmetten
ghislaine
_________________ respect van iedereen voor iedereen zal pas de wereld veranderen
|