Verander lettergrootte

Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 1 van 3   [ 38 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: nieuw hier ! lang verhaal !
BerichtGeplaatst: 17 feb 2010, 20:38 
Even rondneuzen

hey ,

ik ben femke ( ale zo noem ik me toch ) ik ben 20 jaar en ga is in het kort muh verhaaltje doen !

zoals ik al zij ben ik 20 jaar hmz ik zie men ouders en voral mjn oma al zeggen 20 jaar en het is een vrouw geworden het had zo een mooie kerel kunne zijn .... wat voor mij alleen maar Bla Bla Bla is !
het begon zo ... voor zover dat ik mij kan herindere was toen ik voor het eerst een meisje wilde zijn op mijn 6 jaar ofzo ? :s ik wist toen nog niet veel maar zag altijd dat mijn moeder maandverband op het toilet hat liggen , dusja ik wist van toen al dat er iets niet juist zat ! maar toen is ze is zo boos geweest , omdat ik het niet snapte voor wat het diende , dat ze tege mij uitvloog en dat ik dit nooit meer mocht aan raken of in het toilet gooien ! ( maar zij wist wel niet dat ik haar onderbroekjes aan deed en het maandverband zoals een echte vrouw wou gebruiken !) maarjah na dat ze naar mij had geroepen dat ik dit niet meer mocht doen ben ik zon 3 jaar niet meer mee bezig geweest , dusja ik moest wel ik wou mijn mama geen pijn doen bedoel ik wist toen al dat wat ik deed niet goed was , en jah ik ben nogal een mama's kientje ! maar swat ! dus na 3 jaar niet meer aan gedacht te hebben ben ik op een dag in mijn zus haar kamer aant snuffelen geweest en vond ik haar majo ( zo iets om te turnen ) ik vond dit echt geweldig en zacht ! en dus kon ik het ook niet weerstaan om het aan te doen , sins dien vond ik het echt super om me zo aventoe aan te kleden tot dat .... mijn zus het door had , dat ik dus haar kleren aan deed , dusjah tot op de dag van vandaag ben nu 20 jaar plaagt ze me nu soms nogaltijd er mee ! kei erg ! maar ze moest eens weten ! hoe ik me voel nu , na dat geval ben ik gaan voedballen , iets wat ik opzich SOMS graag deed maar na een tijd ben ik er toch maar mee gestopt ook omdat ik verlieft was geworden op mijn 1 ste liefje ! sins dien heb ik altijd zitten zoeken achter een lief mooi meisje ( maar nu denk ik dat het komt om dat ik mij moest vinden in mezelf denk ik ) ook in het lager onderwijs was mijn intresse in de meisjes ook heel grood zal ik maar zeggen gewoon om het fijt dat die zo lief en teder waren ! terwijl al die jongens ruw en hard waren Gevoeloos ! enz…. bah ik ben altijd al een lieve jonge geweest ik durft de niemand pijn doen , ben niet sterk , maak me liever mooi , verzorg me liever …. Swat in het middelbaar ben ik , nee heb ik mij heel stoer voor gedaan ! 5 jaar heb ik met het gedacht in men hoofd geweest datk eigenlijk niet op die school moest zitten ( ahnee het was een jongens school ! ) ik probeerde telkens mee te doen met de jongens en me stoer te gedragen ! ik ging met de lijnbus naar school dusja daar kwam dan wel wat meisjes op ,en telkens dacht ik woow das een mooie , ik ben verlieft ! maar eigenlijk was ik niet verlieft ik heb echt nog noooooiit vlindertjes in mijn buikje gehad nooit ! :s zelf niet voor mijn huidige vriendin ! ok ik ben hetro ! en voel me niet homo ! maar omg dit is raar ! hiih swat nu even men verhaal inkorten dus nu heb ik een lief mooi vriendinnetje ( ze weet wel niet dat ik liever meisje ben ) en ze zal dit ook nooit verstaan ! heb het al willen proberen te zeggen maar telkens word ze kwaad en dan zeg ik maar snel Grapje !  en mijn ouders die gooien me gewoon op straat denk ! heb al niet zo veel geld want jah ben sins e1jaar geleden werkloos  en om als Transexuweel werk te gaan zoeken is het niet makkelijk ! dusja  moeilijk moeilijk moeilijk ! maar we komen er wel doorheen !

zou iemand mij kunnen helpen ?
ik bedoel ik was ook al op dat forum van travestie.org maar dat zijn allemaal mensen van NL dusja ..
ik zoek eingenlijk menen van Belgie !
en hoe kan ik er aan beginne ? want zoals in NL kan je gewoon naar een psycholoog gaan en naar een dokter en je krijg (bij wijze van spreke ) al hormonen ?

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen , ben zo bang van het woord Genderteam ! echt ….

groetjes Femie !!!

Profiel E-mail  

Berichttitel: Re: nieuw hier ! lang verhaal !
BerichtGeplaatst: 18 feb 2010, 00:35 
Moderator

een erg verwarrend verhaal vind ik
jij bent nog steeds op zoek naar je zelf
tracht daar eerst een doel en eensgezindheid in te brengen

dan zal het een pak makkelijker worden

ghislaine

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 18 feb 2010, 01:14 
Even rondneuzen

jawel sorry wist niet goed hoe ik het moest uitleggen .
ik heb zo veel al opgezocht van hormonen enzo !
telkens ik een vrouw zie wenste ik dat ik er zelf 1tje was ! soms bid ik gewoon voor het slapen gaan datk met mijn vriendin van lichaam kan veranderen ? alee ? weet je ?
het staat vast ik wil een meisje worden daar ben ik al over hoor !
maar ik weet echt niet waar te beginnen ? ik durf er zelfs niet aan beginnen , niet alleen ! ik zie me ook zelf nog niet naar een pygoloog gaan hoor .. een dokter dat zou ik nog durven ! maar zoals in gent het Genderteam ooohhhh neeee daar niet hoor :( ik weet wel dat ik er veel zal voor moeten doen om eindelijk mezelf te kunnen zijn :( maar kom .
zijn er nog andere uitwegen buiten die genderteams ? ?

groetjes Fem'ke

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 18 feb 2010, 14:41 
Regelmatige bezoeker

Uitwegen wel maar het beste kom je eens praten op een meeting van het VGK of de T-werkgroep.Meetings zijn iedere 3e vrijdag van de maand in den draak in antwerpen=roze huis van antwerpen.Je hoeft geen 'homo' te zijn om T te zijn heeft niks met geaardheid te maken.
Je kan uiteraard ook kontakt opnemen met transgenderkring brabant,want ik weet niet vanwaar je bent.
Je kan wel zonder genderteams maar niet zonder artsen of psychs.

Groetjes Adeline

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 18 feb 2010, 15:34 
Even rondneuzen

Adeline schreef:
Uitwegen wel maar het beste kom je eens praten op een meeting van het VGK of de T-werkgroep.Meetings zijn iedere 3e vrijdag van de maand in den draak in antwerpen=roze huis van antwerpen.Je hoeft geen 'homo' te zijn om T te zijn heeft niks met geaardheid te maken.
Je kan uiteraard ook kontakt opnemen met transgenderkring brabant,want ik weet niet vanwaar je bent.
Je kan wel zonder genderteams maar niet zonder artsen of psychs.

Groetjes Adeline

njah , maar dat wil ik niet ! ik ben nogal een gesloten persoon ! langs de buite kant vriendelijk en charmant , maar langs binnen zit ik mezelf op te vreten ! ik kan het gewoon niet meer een dobbel roll spelen ! maar ik wil eigenlijk niet naar genderteams en zo van die praat meetings ? ik vind dit nogal raar? ale begrijp me niet verkeert maar ... jah ben een bang persoon ! dat is al altijd zo geweest ! , (voorbeeld : ik ben 20 jaar ! en ik durf nog niet eens helemaal alleen snachts buiten lopen ) :-) maar kom , heb nog eens een vraag stel nu dat je mag beginnen met hormonen enzo is het dan verplicht dat je een geslachts operatie laat doen ? of niet ? want jah ik zou dit direckt willen doen maar heb zoooo een angst !! ik heb een angst voor ziekenhuizen . en ook voor bloed ! heb me ooit 1 keer gesneden ( het moest nog niet eens genaait worden ) en ik viel al bijna van mijn suske !! hiih ben blij dat ik met jullie kan praten !

groetjes !!!! FEMke !!!!

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 18 feb 2010, 18:11 
Forum liefhebber

Hey Femke,
Vooreerst welkom, stort je hart maar eens uit. Wat je voelt zal voor velen hier herkenbaar zijn.
Wat ik niet zo goed begrijp is je angst van genderteams/pshychs en zo. Als je wil geraken
waar je naartoe wil heb je in weze 2 keuzes: ofwel ga je via een psych (hoeft niet via
een genderteam) ofwel doe je alles zelf via het internet, maar ik denk niet dat dat de
goede (gezonde) manier is om de zaken aan te pakken.
Wat Adeline zegt over een bijeenkomst is een heel goed idee: je komt op een anonieme
manier met mensen in contact die je kunnen begrijpen, waar je over je gevoelens mee
kan praten. Echt eens doen, de drempel hoeft echt niet zo hoog te zijn.
Veel sterkte in elk geval,
Marleen

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 18 feb 2010, 18:26 
Even rondneuzen

marleen70 schreef:
Hey Femke,
Vooreerst welkom, stort je hart maar eens uit. Wat je voelt zal voor velen hier herkenbaar zijn.
Wat ik niet zo goed begrijp is je angst van genderteams/pshychs en zo. Als je wil geraken
waar je naartoe wil heb je in weze 2 keuzes: ofwel ga je via een psych (hoeft niet via
een genderteam) ofwel doe je alles zelf via het internet, maar ik denk niet dat dat de
goede (gezonde) manier is om de zaken aan te pakken.
Wat Adeline zegt over een bijeenkomst is een heel goed idee: je komt op een anonieme
manier met mensen in contact die je kunnen begrijpen, waar je over je gevoelens mee
kan praten. Echt eens doen, de drempel hoeft echt niet zo hoog te zijn.
Veel sterkte in elk geval,
Marleen

bedankt !

en hoe gaat het te werk zonder een psych.. ?
en hoe kom je dan bij wijze van spreke aan die hormonen?
sorry maar ik heb echt de moed niet om naar zo een bijeenkomst te komen ! ben (daar ) nog niet echt klaar voor bedoel ik wil wel als Meisje buiten komen , maar niet als halve man /vrouw , bedoel kwa uiterlijk lijk ik nu nog op een man (spijtig) pffff vind het allemaal zo verwarrend !!!!! omg !!! was ik maar als vrouw geboren !!!!

groetjes !!

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 18 feb 2010, 20:09 
Regelmatige bezoeker

Hormonen kan je enkel veilig gebruiken onder begleiding van een arts,huisarts kan ook.En bloedonderzoek is ook nodig om na te gaan hoe je reageert op die hormonen.En de geslachtsoperatie gebeurd enkel als jij dat wil en er klaar voor bent.Ik leef ook 24/7 als vrouw zonder die geslachtsoperatie of de zware hormonen,ik heb enkel fenasteride maar zelfs dat kan je enkel met voorschrift krijgen.Dus zonder arts ben je nergens.Je kan gewoon is komen praten op zo'n meeting,we hebben niks te zien met UZ ofzo,we zijn allemaal T's dus we weten waar we over praten.Daarna kan je nog beslissen hoe het verder moet.

Groetjes Adeline

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 18 feb 2010, 20:55 
Even rondneuzen

nog is bedankt ,

ik ga eerst beginnen denk ik om een vrouwelijke dokter te zoeken ergens in Limburg of Vlaams Brabant of Antwerpen (jah ik woon in limburg maar dat licht allemaal in men buurt ) en iemand zoeken waar ik mee kan chatten , of beter gezegd praten .
ik weet echt niet hoe of wat ik er mee moet gaan doen , en hoe ik een goeie dokter met ervaring met deze situatie kan vinden . .

ik neem nu een voeding s supplement ( bio hop ) gewoonweg voor wanhoopsdaad omdat ik ten einde raad was , maar er is nog niets verandert , ben nu zon 2 maande 4 hop caps aant nemen , maar het is geen *** waart :D iemand zij mij ... als je toch een vrouw wilt zijn kun je beter met het echte werk beginne !!!
maar hoe waren jullie eerste ervaring als je buiten kwam ? voor het eerst als meid ? ik heb dit nog niet gedurfd wel heb ik al eens weest gaan lopen en toen had ik onder men broek een slip aan van mijn vriendin en vorige week nog ! had haar bloesje onder mijn trui aan ! !! :d:( soms voel ik me wel uih jah Gestoord :s:s bedoel ik weet nog in het middelbaar dat die gaste altijd maar stoeide over kijk mijn spiere en kijk die daar die is homo ahahaha ! ofzo ! ok ik deed maar mee maar ik vond er echt niets aan ! ik was altijd blij als ik thuis kwam !

ik hoop dat jullie het niet raar zullen vinden dat ik niet naar zo een info vergadering durf !?

ps, wat verandert er allemaal ? aan je lichaam ? bedoel kwa beharing zoals Bib's haar ? gezicht , heupen , word het tepelhof groter / gevoeliger ? , enz enz ....

groetjes Femkeeeuuh !!

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 18 feb 2010, 21:58 
Regelmatige bezoeker

Wat er veranderd en in hoeverre verschilt van persoon tot persoon.Je hebt ook het LGK dichter bij je huis waar je vragen kan gaan stellen,vrijblijfend uiteraard.Maar zonder een persoonlijk gesprek met iemand is het moeilijk om echt iets reel te zeggen,iets dat je kan helpen.
Maar je moet eerst en vooral beginnen met jezelf te aanvaarden en het een plaats in je leven te geven en dan stap voor stap verder uitbouwen.
Ik heb men eerste stappen naar buiten gezet in de jaren toen alles nog taboe was=1969/1970.Had wel het geluk een 'mentor' te hebben,maar toch moet jezelf bepalen welke richting je uitwil.Het brave huisvrouw type,sletterig,fettisch enzo.Dus ook je kledingstijl bepaal jezelf,zelfs hoe je aanvaard word door de 'grote boze wereld'.Want bij outing kan je veel verliezen=familie en vrienden die je laten vallen,job verlies.Dus overdenk alles heel goed en zorg dat je sterk(mentaal) in je schoenen staat.Wij kunnen je wel advies enzo geven maar het meeste moet je zelf doen.Maar een praatje met prof. hulp kan al veel oplossen.

Groetjes Adeline

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 19 feb 2010, 00:43 
Even rondneuzen

daar zeg je zo iets , ik ben nu al bijna een jaar werkloos , hoe moet ik dan al die kosten gaan betalen ? en hoe word het dan geregeld bij de vdab enz ? bedoel ik ben daar nu bij in beglijding dus moet ik daar telkens heen gaan .. weet iemand hoe ik aan adressen van pygo's graak ? en dergelijke ? groetjes !

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 19 feb 2010, 03:19 
Even rondneuzen

wow !! heb eens op youtube zitte kijken en wat die hormonen allemaal doen ! ? woooow

kijk zelf maar sorry eh maar als ik ook zo knap moest worden !! waaw ...

http://www.youtube.com/watch?v=7gd9BC4C ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=6TgCf35y ... re=related

goh ik zou zo graag hier weg willen ? ! want ik krijg dit echt niet uitgelegd tegen niemand hier van mij fam !!! had ik nu maar iemand die al ervaring had met dit ...

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 19 feb 2010, 12:22 
Regelmatige bezoeker

Staar je niet blind op die beelden.Hormonen veranderen weinig aan je uiterlijk.Als je het niet meehebt-het vrouwelijke uiterlijke- komt er plastische chirurgie aan te pas.Zo makkelijk gaat het niet en voor je echt bent waar je zijn wil ben je al gauw 5jaar verder.Wat de kosten betreft moet je info gaan nemen bij je ziekenfonds,maar die zullen je wek zeggen dat je via een arts moet gaan die door hen erkend is.Sommige ziekenfondsen hebben ook een CAWpunt en die kunnen je normaal ook de nodige info geven aangaande tussenkomsten tijdens je transsite.Maar ik lees wel ongeduld in je teksten,en zo snel gaat het niet enkel als je heel veel geld hebt.

Groetjes Adeline

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 19 feb 2010, 12:33 
Even rondneuzen

ik weet het ! heb het net nog zitten denken !
zoals ik ben wil ik alles zo snel mogelijk hebben of kunnen ...
ik moet gedult hebben en dat heb ik dus echt niet :( ik weet dat het jaren duurt ..
maar ben nog maar 20 nog jong dus dus als ik nu zou beginnen dan hebk 5 jaar daar na mss een mooi uiterlijk ?? bedoel ik wil ook een beetje , niet op een jonge lijken !!!

groejtes ! bedankt !

fem

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 19 feb 2010, 14:03 
Ik blijft me verbazen,...

femke1989 schreef:
ik heb zo veel al opgezocht van hormonen enzo !

Wat is veel? Ow, dat hopkorrels een beetje zinloos is?
Zoek eerst eens uit wat je wilt en schep wat orde in die chaos, evnt. met een psychloog.
Neem ook een cursus hoe gebruik ik Google, daar is heel veel mee te vinden hoor.

Ben je daar mee klaar en heb je dan nog vragen, oké maar zoals nu tja....
Sorry hoor, maar ik krijg namelijk de indruk dat je niet erg veel moeite gedaan hebt...

Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 1 van 3   [ 38 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende