nog is bedankt ,
ik ga eerst beginnen denk ik om een vrouwelijke dokter te zoeken ergens in Limburg of Vlaams Brabant of Antwerpen (jah ik woon in limburg maar dat licht allemaal in men buurt ) en iemand zoeken waar ik mee kan chatten , of beter gezegd praten .
ik weet echt niet hoe of wat ik er mee moet gaan doen , en hoe ik een goeie dokter met ervaring met deze situatie kan vinden . .
ik neem nu een voeding s supplement ( bio hop ) gewoonweg voor wanhoopsdaad omdat ik ten einde raad was , maar er is nog niets verandert , ben nu zon 2 maande 4 hop caps aant nemen , maar het is geen *** waart

iemand zij mij ... als je toch een vrouw wilt zijn kun je beter met het echte werk beginne !!!
maar hoe waren jullie eerste ervaring als je buiten kwam ? voor het eerst als meid ? ik heb dit nog niet gedurfd wel heb ik al eens weest gaan lopen en toen had ik onder men broek een slip aan van mijn vriendin en vorige week nog ! had haar bloesje onder mijn trui aan ! !! :d:( soms voel ik me wel uih jah Gestoord :s:s bedoel ik weet nog in het middelbaar dat die gaste altijd maar stoeide over kijk mijn spiere en kijk die daar die is homo ahahaha ! ofzo ! ok ik deed maar mee maar ik vond er echt niets aan ! ik was altijd blij als ik thuis kwam !
ik hoop dat jullie het niet raar zullen vinden dat ik niet naar zo een info vergadering durf !?
ps, wat verandert er allemaal ? aan je lichaam ? bedoel kwa beharing zoals Bib's haar ? gezicht , heupen , word het tepelhof groter / gevoeliger ? , enz enz ....
groetjes Femkeeeuuh !!